niedziela, 9 kwietnia 2023

11. Rodzaje unikatów

 Siemaneczko ziomeczki!

To znów ja, Amila.

Wiem że dawno nie było postów i niestety wszystko jest spowodowane szkołą a mianowicie tym ile czasu zabiera i sprawdzianami na które trzeba się uczyć.

Nie mniej jednak jestem, wróciłam z nowym postem. Będzie on o rodzajach unikatów. Zanim zaczniemy chcę tylko napisać że tworzę stronę na blogu o mojej kolekcji i drugą o social mediach na których jestem. 

No ale nie przedłużając, zaczynajmy xD!

=========

Czym są unikaty?

=========

Oczywiście są to petki (no ogólnie rzeczy) które trudno zdobyć. Wyróżniamy kilka rodzai unikatów:

-ekskluzywy sklepowe (dostępne w 1 sieci sklepów), krajowe (dostępne w 1 kraju) i kontynentalne (dostępne na 1 kontynencie)

-LPS z limitowanych edycji

-warianty

-bonusy

-prototypy i mystery pets

-LPS z błędami fabrycznymi

=========

Istnieją mity że unikaty to figurki z magnesami albo takie bez numerów. Jednak to błędne stwierdzenie, takie petki to nie unikaty

==========

Cena NIE JEST wyznacznikiem unikalności

==========

To by było na tyle. Następna będzie seria postów o unikatowych popach (tak istnieją takie) *to miał być 1 post ale był za długi*. Do następnej notki pa pa!

Ps. Życzę wesołej Wielkanocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

28. LPS: Danger||rozdział 1||opowiadanie blogowe

 Lindsay pamiętała wszystko. Nadal słyszała głosy dwóch kobiet, które namawiały ją do podejmowania decyzji niczym anioł I demon. Ciepło wspo...