poniedziałek, 11 lipca 2022

8. Rodzaje customów

 Hejka! Tu znowu Amila. Dziś przychodzę do was z postem na temat customów. Zapraszam!

====

Co znajdziecie w tym poście:

1. Rodzaje customów

2. Moje opinie na temat customów

3. Moje ulubione osoby od customów 

====

1. Rodzaje customów

====

-custom całkowity



====

Custom całkowity to taki który został przerobiony tak że praktycznie nie widać z jakiego modelu LPS został zrobiony. Oto przykład takiego customa, oczywiście nie jest przerobiony przeze mnie tylko przez @lpscustomsbysar 

====

-custom częściowy



====

Custom częściowy to taki który został bardzo mało przerobiony i w sumie widać z jakiego petshopa został zrobiony. Najczęściej ma po prostu dorobione jakieś plamki albo zmyte jakieś wzorki. Oto przykład takiego customa, oczywiście nie jest przerobiony przeze mnie tylko przez @khalijalps

====

-custom malowany



====

Oto przykład takiego customa, oczywiście nie jest przerobiony przeze mnie tylko przez @mariannefo_yt

-custom ze zmytymi wzorkami



====

Oto przykład takiego customa, oczywiście nie jest przerobiony przeze mnie tylko przez @zafiralpstv  

====

 (nie opisuję tych rodzai bo są oczywiste)

====

-head-swap



====

To takie które mają zamienione głowy z innym LPS. Oto przykład takiego customa, oczywiście nie jest przerobiony przeze mnie tylko przez @cobalt.studios

====

Bardzo popularne są też customy z elementami dorobionymi na przykład z masy solnej albo kleju na gorąco, ale to często tylko zdejmowanie kostiumy. Popularne są także customy ze szklanymi oczami. 

====

2. Co sądzę o customach?

====

Ja osobiście customy bardzo lubię szczególnie te które są przerobione częściowo. Uwielbiam te które są starannie wykonane, zresztą jak każdy. Lubię też petki które są przerabiane na podstawie prototypów o których też będzie post. Jednak nie lubię strasznych customów takich do horrorów (pewnie dlatego że ogólnie nie lubię horrorów ;v)

Sama posiadam 3 customy zrobione przeze mnie, niestety nie są takie ładne jak te z internetu. 

====

3. Moje ulubione osoby od customów

====

Zdecydowanie najlepsze customy robią LPSAce i LPSSkylla. Ace nie robi już customów bo nie nagrywa LPS ale wracam do jej filmików. Szczególnie lubię jej customy syren. Natomiast customy Skylii uważam za urocze. Fajne customy robi też creepy beka. Lubię też pojedyńcze customy.

====

A więc to było by na tyle w tym poście. Mam nadzieję że wam się podoba. Pa pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

28. LPS: Danger||rozdział 1||opowiadanie blogowe

 Lindsay pamiętała wszystko. Nadal słyszała głosy dwóch kobiet, które namawiały ją do podejmowania decyzji niczym anioł I demon. Ciepło wspo...