wtorek, 28 czerwca 2022

6. LPS na wakacjach-5 porad jak pakować petki

 Witajcie! Tutaj znowu ja, Amila. W dzisiejszym poście napiszę o pakowaniu LPS na wakacje. Zapraszam!



=====

1. Nie bierz swoich najbardziej ulubionych LPS oraz unikatów bądź figurek drogich. Ulubieńca nikt nie chciałby stracić, unikat to ważna część kolekcji, a zgubienie drogiej figurki jest jak wyrzucenie pieniędzy w błoto. 

=====

2. Dobrze je zapakuj. Ja na przykład miałam taką sytuację że miałam długopis w kieszeni z petkiem i LPS został popisany. Ja osobiście polecam pakować je w osobnej kosmetyczce.

=====

3. Uważaj na nie. Nie wkładaj ich do morza. Wiem że w morzu robi się fajne zdjęcia ale przez to figurka może mieć rdzę później, oraz może zostać porwana przez fale. Gdy jesteś na wakacjach w górach (chociaż nie wiem kto bierze LPS na wspinaczkę ale nie ważne) to nie stawiaj ich na stromych kamieniach bo może spaść. *Wow normalnie geniusz życia*

=====

4. Przed wyjazdem dokladnie przelicz petshopy i zrób im zdjęcie. Jak będziesz wracać z wakacji i będziesz się pakować w ostatni dzień znowu je przelicz i zobacz czy jest ich tyle jak na zdjęciu. Poza tym będziesz wiedzieć którego petka szukać.

5. Nie bierz dużej ilości petshopów. Na serio lepiej zabrać 4 niż na przykład 10







*Zdjęcie powyżej to idealny przykład na to że sama nie stosuje się do własnych porad XDDD*

=====

Dość mało tych porad heh. Mam nadzieję że wam się podobały. Do następnej notki pa pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

28. LPS: Danger||rozdział 1||opowiadanie blogowe

 Lindsay pamiętała wszystko. Nadal słyszała głosy dwóch kobiet, które namawiały ją do podejmowania decyzji niczym anioł I demon. Ciepło wspo...