niedziela, 19 czerwca 2022

5. Oceny jamników LPS

 Hejka! Dziś postanowiłam zrobić oceny LPS. Wiem to dość oklepany temat ale oceny są jednym z moich ulubionych rodzai notek na blogach, poza tym chcę abyście poznali moje zdanie na temat niektórych figurek. Dziś ocenię jamniki i nie, nie będę oceniała tylko popularnych krztałtów za to będą krztałty które lubię. A więc zapraszam!

====

Jamnik #139 











====

Jest bardzo ładna,

 ale dałabym inny kolor oczu i ciemniejszy kolor petka ogólnie.

8/10

====

Jamnik #307 jest taki sam jak #139 nie oceniam go.

====

Jamnik #325



====

Przepiękny czarny jamniczek. Uwielbiam czarne LPS.

 Wszystko do siebie pasuje. 10/10

====

Jamnik #518



====

Tutaj również śliczny piesek. 

Może uznacie że się czepiam ale uważam że ładniejszy

był by ciemniejszy nosek XD.

9/10

Wow, świetnie idzie tym jamnikom XD

====

Jamnik #556



====

Jeden z moich ulubionych LPS. 

Przepiękny walentynkowy design. 

Wszystko do siebie pasuje. 

10/10

====

Jamnik #640



====

Według mnie to najładniejsza jamniczka zaraz po #909. 

Jest super i bardzo elegancka. 

10/10

====

Jamnik #675











====

Ma bardzo ładne kolory i wesołe oczka.

Jednak dodałabym małe rzęsy 

(znowu się czepiam).

9/10

====

Jamnik #909



====

A oto moje największe marzenie LPS. 

Może kiedyś ją zdobędę hehe. 

Jest przepiękna i ma trochę 

podobny design do jamniczki 

walentynkowej i tej z monopoly. 

10/10

====

Jamnik #932

====

Tutaj kolejny super jamnik.

 Naprawdę znów nie mam się do czego przyczepić.

 I ta figurka ma podobny design do #518 i #1211

10/10

====

Jamnik #NO (monopoly)

====

Nie mam się do czego przyczepić. 10/10

====

Jamnik #1010



====

Znowu świetny jamnik.

 Trochę chaotyczny ale niech będzie.

9/10

====

Jamnik #1211

====

Wariant jamniczki #518. 

Szczerze bardzo mało się różnią, 

a jednak wydaje mi się że wolę tę figurkę. 

10/10.

====

Jamnik #1491



====

Naprawdę ładna jamniczka (znowu XD) 

10/10

====

Jamnik #1631



====

Szczerze...ten jamnik średnio mi się podoba

:/ 

Wolałabym żeby był bardziej brązowy niż taki... czerwony? 

I żeby miał więcej białych plamek 

zamiast tych brązowych 

oraz nie podoba mi się pomarańczowy nos 

6/10

====

Jamnik #1751



====

Prześliczny czekoladowo-kawowy jamnik <3

10/10

====

Jamnik #2046



====

Moje drugie największe marzenie LPS. 

Przepiękna. 

10/10

====

Jamnik #2597

====

Szczerze kiedyś mi się nie podobał ale jest spoko. Jednak mógłby nie mieć zeza i mógłby mieć jakieś plamki był by ok.

7/10

====

Jamnik #2597/2 (wariant)



====

Niby taki zwykły a jednak wygląda spoko. 

Tylko ta sama sprawa co u standarda-mógłby mieć równe oczy.

9/10

====

Jamnik #3601



====

Nie mam co napisać. 10/10

====

Cóż większość ocen jest wysoka, ale będą też oceny innych krztałtów. Do następnej notki paa.

Ps. Przepraszam za układ tej notki (np. za to że są duże przerwy pomiędzy tekstem a zdjęciami) ale niestety poprawiałam to 3 razy i naprawę nie chciałam już dłużej nad tym siedzieć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

28. LPS: Danger||rozdział 1||opowiadanie blogowe

 Lindsay pamiętała wszystko. Nadal słyszała głosy dwóch kobiet, które namawiały ją do podejmowania decyzji niczym anioł I demon. Ciepło wspo...