piątek, 15 grudnia 2023

26. Nowe LPS od hasbro i basic fun :D

 Hejka! To ja, Amila która nie pisała od wakacji :p (trochę mi głupio xddd)

Taaa jak pewnie się domyślacie to głównie przez szkołę i inne obowiązki. A no i wyjazdy. Byłam na 2 obecnie jestem na 3. No ale przejdźmy do tematu notki (a raczej serii notek)


A jest nim...


POWRÓT G2 AAAAAA!

dziwi mnie to, że na żadnym blogu tego nie ma (no przynajmniej na tych które ja czytam) ale na yt i Ig jest całe mnóstwo informacji.  Wsm blogosfera LPS nie jest już tak popularna, teraz na LPS community rządzi Instagram.

Więc będę (chyba) pierwszą blogerką która o tym napisze :D *jednak nie bo inna blogerka też napisała podobną notkę*

Po tylu latach i próbach G2 w końcu powróciły! Można je obecnie kupić w Kanadzie, ale będą sprzedawane na całym świecie. Na yt pojawiło się całe mnóstwo shoppingów, nawet od LPSTuberek które dawno nie nagrywały (np. LPSEmily)

W tej serii notek:

-pokażę wam zestawy jakie się pojawiły i porównam je ze starymi 

-napiszę coś o nowych kształtach

-porównam stare i nowe LPS które są do siebie podobne

-wstawię zdjęcia tych petków które najbardziej mi się podobają

-poznacie moją opinię na temat wielkiego powrotu G2!

Zapraszam! 

==========

Zestawy

==========


=====

Pet surprise

=====

Jest to coś podobnego do starych "Blind bags" tylko, że ma ładniejszą nazwę i opakowanie.  Petki z tego rodzaju zestawów mają dołączony dodatek, w odróżnieniu od starych saszetek.

=====


=====

Pet pairs

=====

Tak jak 'stare' G2, w nowych też występują dwupaki, czyli "Pet pairs". Szczerze oprócz designu opakowania niewiele różnią się od tych starych. Zawierają 2 LPS i kilka dodatków oraz najczęściej są tematyczne.

*chcę tego wilka :3*

=====

Tuby

=====


O tubach też się zbytnio nie wypowiem, bo oprócz opakowania nie różnią się niczym od starych. Zawierają 3 LPS i dodatek/dodatki.

=====

Petfluencers

=====

A oto coś nowego. "Petfluencers" to coś podobnego do "Pet pairs" ale temat jest bardziej określony i posiada więcej dodatków. W starej generacji można porównać je z "collectible pets" lub "gift set". Zestawy z tej lini są dostępne tylko w sklepie "Toys'R'us" (najprawdopodobniej nie w Polsce)

=====

3-pack scenery

=====


Tak jak w starej wersji, zestaw składa się z 3 LPS i dodatków, dopasowanych do tematyki zestawu.

=====

Collector set

=====

Tak jak w starej generacji, zestaw składa się z kilku petków i dodatków. Nawet kształt pudełka jest taki sam :P
=====
Playset
=====
To już ostatni typ zestawu. Jest bardzo podobny do starych, nawet tematycznie. Tam znajduje się kilka LPS, dodatki i coś w stylu domku.
=====
I to by było na tyle. Mi osobiście podobają się te zestawy, a wam? Możecie podzielić się swoim zdaniem w komentarzu! Do następnej notki, cześć!


3 komentarze:

  1. Pet Pairs i Petfluencers to naprawdę fajne linie i LPS wyglądają świetnie. Tak ja za starych dobrych czasów. Tylko właśnie. Przez to, że to w większości te same kształty to nie czuję takiej ekscytacji jaką czułam przy nowościach G5. :( Tak szczerze, to nawet nie chce mi się za bardzo śledzić tych nowości. Nie myślałam, że te LPS będą mi tak obojętne. Ale jest trochę ślicznych zestawów, które na pewno kupię. I fajnie będzie zobaczyć LPS znów na półkach! A już widziałam, że są w Hiszpanii więc to pewnie kwestia dni, kiedy pojawią się u nas. :)) No i czekam na popy!!!

    Kurcze, czy ja kiedykolwiek byłam u Ciebie na blogu? Chyba nawet nie wiedziałam, że istniał! Może warto dać znać innym autorkom blogów, że zapraszasz na swojego bloga? :) Faktycznie chyba nigdy nie było u nas tak cicho i nieobecnie z wpisami i aktywnością jak jest teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, dawno nie byłam na moim blogu i dopiero zobaczyłam ten komentarz więc Sorka że dopiero teraz odpisuję.
      Mam podobną opinię do twojej jeśli chodzi o ekscytację nowymi LPS. W starej generacji kształty były bardziej "różnorodne" w każdej lini zestawów czy też saszetek.

      Możliwe, że widzisz mój blog poraz pierwszy dlatego, że mało piszę oraz rzadko komentuję i no mało mnie widać na tej blogosferze.

      Usuń
    2. będę wpadać jak tylko pojawi się coś nowego :) a premiere nowych lps u nas przesunięta na sierpień :((

      -mini creatures world

      Usuń

28. LPS: Danger||rozdział 1||opowiadanie blogowe

 Lindsay pamiętała wszystko. Nadal słyszała głosy dwóch kobiet, które namawiały ją do podejmowania decyzji niczym anioł I demon. Ciepło wspo...