środa, 5 lipca 2023

20. Ważniejsze info (a raczej zapowiedź)

 Witajcie! To ja Amandy, a może raczej Amila. Zmieniłam nazwę, ponieważ chciałam mieć bardziej oryginalną, hah. A tematem tego posta jest... zapowiedź nowej serii! Będą to recenzje seriali innych. Początkowo miały być na YouTube, ale pisanie postów idzie mi szybciej.

=======

Co znajdziecie w recenzjach?

-Podstawowe informacje (nazwa, liczba odcinków, autor, gatunek filmowy, liczba sezonów)

-opis fabuły 

-krótkie opisy odcinków

-miniaturki

-imiona postaci 

-zdjęcia postaci.

========

I to by było na tyle! Mam nadzieję że taki pomysł wam się spodoba. Do następnego posta, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

28. LPS: Danger||rozdział 1||opowiadanie blogowe

 Lindsay pamiętała wszystko. Nadal słyszała głosy dwóch kobiet, które namawiały ją do podejmowania decyzji niczym anioł I demon. Ciepło wspo...